Blocky Farm
Poznaj czarujący świat Blocky Farm, w którym możesz dbać o urocze zwierzęta i ozdabiać je stylowymi gadżetami. Buduj przyjaźnie z mieszkańcami, zarządzaj swoją farmą, a wyprodukowane dobra załaduj na swój traktor i dostarczaj je do miasta! Rozpocznij swoje wymarzone życie na wsi już dzisiaj! Blocky Farm jest grą przyjazną dla zwierząt!