My Horse Stories: Complete Edition
Załóż kowbojskie kozaki, wystylizuj swojego nowego konia i zacznij ścigać się jak mistrzyni! Cieszyłaś się na luźne lato w NYC, ale plany się zmieniły. Trafiasz w sam środek niczego w Kentucky, żeby spędzić lato u babci na farmie koni ze „stajnią gwiazd”. Wkrótce zrozumiesz, że ta wakacyjna przygoda ma ogromny potencjał! Farma koni staje się twoim azylem, a z każdym dniem zbliżasz się do wiernego towarzysza — wdzięcznego konia, z którym utkasz własną, niepowtarzalną opowieść jeździecką! Funkcje: - Wybierz, który z 5 koni zostanie twoim najlepszym przyjacielem! - Wyciśnij maksimum z końskiego lata — zostań mistrzynią wyścigów! - Trenuj codziennie z koniem, aż będziesz gotowa na międzynarodowe wyścigi - Rywalizuj w ekscytujących wyścigach na całym świecie! - Zachwyć publiczność niesamowitymi skokami! - Ubierz się jak mistrzyni w ponad 90 elementach garderoby i zmieniaj fryzury! - Dbaj o konia: karm, pielęgnuj i ubieraj go w ponad 80 akcesoriów! - Wydaj dodatkowe 750 klejnotów na ubrania, energię, brakujące przedmioty do ulepszeń budynków i wiele więcej! - Wykonuj prace na farmie. Zbyt leniwie? Trudno! Babcia nie odpuści. Ulepszaj farmę i buduj nowe obiekty. - Pnij się w rankingu i spraw, by rodzina była z ciebie dumna! Aby wybić się ponad konkurencję i podbić tory, musisz trenować bez wytchnienia, zanurzając się w sztuce jeździectwa. Twoje oddanie postawi cię oko w oko z rywalkami-gwiazdami i wymagającymi przeciwnikami, którzy sprawdzą twoje umiejętności i determinację. Ty i twój koń stworzycie nierozerwalną więź podczas intensywnych treningów, dając początek legendom, o których będzie się mówić latami! Ale nie wszystko kręci się wokół zaciętych wyścigów i gwiazdorskich rywalek. W spokojnych chwilach między treningami odnajdziesz ukojenie przy koniach ze stajni gwiazd — majestatycznych stworzeniach, które budzą zachwyt i napełniają serce radością. Poświęć im czas: pielęgnuj je z czułością, czesz jedwabiste grzywy i zakładaj oszałamiające siodła, które podkreślają ich niezwykłe piękno. Wykorzystaj to na maksa! Włóż kowbojskie kozaki, wystylizuj nowego wierzchowca, ruszaj jak mistrzyni i stwórz historię, o której się pamięta!