Tiny Bookshop
Pozostaw wszystko za sobą i otwórz księgarnię nad morzem – w tej przyjemnej grze narracyjnej będziesz zarządzać własnym sklepikiem. Zaopatruj swoją księgarenkę w różne książki i przedmioty, zatrzymuj się w pięknych miejscach i sprzedawaj książki z drugiej ręki miejscowym mieszkańcom, przy okazji zapoznając się z nimi. Udekoruj księgarenkę przy użyciu zbieranych przedmiotów. Chcesz wypełnić ją roślinami? A może wolisz upiorne klimaty i rozświetlisz ją blaskiem świec? Każdy przedmiot ma jakiś wpływ na twoich klientów i może wprowadzać do rozgrywki nowe mechaniki. Polecaj właściwe książki odpowiednim osobom – albo spróbuj poszerzyć literackie horyzonty swoich klientów. Czasami ludzie potrzebują odrobiny pomocy w znalezieniu idealnej lektury! Zaprzyjaźnij się z osobliwymi mieszkańcami Bookstonbury i nawzajem razem sobie pomagajcie. To mili ludzie, dajemy słowo! :) Zaopatruj księgarnię w różnego rodzaju książki, aby wpasować się w gusta czytelnicze miejscowych mieszkańców, i obserwuj, jak klienci jeden po drugim odwiedzają twój sklepik. Poszczególne miejsca w mieście przyciągają różnych ludzi. Poznaj swoich klientów i sprzedaj jak najwięcej książek! Zwiedź czarujące okolice w uroczym Bookstonbury-by-the-Sea i odkryj tajemnice tego miasteczka. Poznaj jego długą historię – co się wydarzyło w Bookston Burgh? I kim tak naprawdę był St. Bookston? Odkrywaj sekrety, zbieraj przedmioty i powiększaj kolekcję znaczków. Poznaj wszystkie zakamarki Bookstonbury – kto wie, co jeszcze tam znajdziesz?