Winter Burrow
Winter Burrow to przytulna gra survivalowa w leśnym klimacie. Odkrywaj, zbieraj zasoby, twórz narzędzia, dziergaj ciepłe swetry, piecz ciasta i poznawaj mieszkańców! W Winter Burrow wcielasz się w mysz, która wraca z wielkiego miasta i odkrywa, że jej dom z dzieciństwa jest w ruinie. Co gorsza, zaginęła twoja ciotka, która miała się nim opiekować. Odbuduj zniszczony dom z dzieciństwa, by przywrócić mu dawny blask i móc odpocząć przy kominku. Przemierzaj mroźną dzicz i stawiaj czoła żywiołom, aby zebrać niezbędne zasoby dla siebie i swojego nowego domu. Uważaj na owady i pamiętaj, że nikt nie przetrwa sam; znajdź nowych przyjaciół, poszerz swoją wiedzę o przetrwaniu i rozwiąż tajemnicę zniknięcia twojej ciotki. Winter Burrow to gra survivalowa, w której grasz w swoim własnym tempie. Personalizuj swoją postać, dekoruj swoją norę i wybierz ścieżkę, która odpowiada twojemu stylowi gry. Ta historia należy do ciebie.