Misja kardio Mistrza Duchów
Rozegraj treningową misję kardio Mistrza Duchów, żeby się rozgrzać, kiedy temperatura za oknem spada. Chcesz spalić trochę kalorii po świętach? Zmierz się z Mistrzem Duchów i pozbądź się oponki. Przez 4 tygodnie sprawdzi on twoją wytrzymałość i podniesie ci tętno zestawem znanych wyzwań, a także dwoma ekskluzywnymi treningami: Kung Faux i Piorun Fu. Na zakończenie każdego tygodnia w zaimprowizowanym dojo będziesz zadawać ciosy i kopać z Mistrzem Duchów, a przy okazji przekonasz się, że nie jest on do końca tym, kim się wydaje. Wylany pot będzie jednak prawdziwy, a misja poprawienia sprawności to zawsze szlachetny cel.