Crime Scene Cleaner
Gdy ubezpieczyciele unikają odpowiedzialności, musisz wziąć sprawy w swoje ręce by uratować życie twojej córki. Nie masz innego wyjścia, będziesz musiał wykonać sporo brudnej roboty dla szemranej klienteli. Kiedy wielki szef wzywa po raz kolejny, przynieś wiadro i mop, bo naprawdę będziesz ich potrzebować. Czy jesteś gotowy na to wyzwanie? Potrzebne ci są nerwy ze stali, by posprzątać miejsca zbrodni pozostawione przez mniejszych lub większych kryminalistów. Może i nie masz pieniędzy na pobyt twojej córki w szpitalu, ale masz zestaw bardzo konkretnych umiejętności. Za pomocą całego arsenału sprzętu posprzątasz krew, zapakujesz wszystkie ciała i usuniesz jakiekolwiek zapachy. I zrobisz to wszystko pod presją czasu i z policją dyszącą ci na kark. Najważniejsze cechy gry: Gruntowne sprzątanie — Łap twojego zaufanego mopa i gąbkę. Przydadzą się w większości misji. Kiedy bajzel okaże się zbyt duży, wyciągnij myjkę ciśnieniową i wysprzątaj każdą powierzchnię na zewnątrz. A gdy zapach będzie zbyt mocny, będziesz miał pod ręką więcej niż tylko odświeżacz powietrza. Wyścig zbrojeń — Może się zdarzyć, że sprzęt, który akurat masz przy sobie, nie jest wystarczający i potrzebujesz dodatkowej mocy. Jeżeli lampy i latarki nie wystarczają, kup nowe! Jeżeli jest zbyt wiele krwi na zewnątrz, wybierz inne końcówki do myjki ciśnieniowej! Przed każdą misją sprawdź magazyn i ekwipunek, bo możesz potrzebować czegoś mocniejszego. Głębokie kieszenie — Zarabiaj kasę w każdy możliwy sposób! Mafia jest znana ze swojej hojności, ale czasami to może nie wystarczyć. A niektóre przedmioty są bardzo kuszące. Kto będzie tęsknił za tym drogim zegarkiem? Jego właściciel i tak nie żyje! Rodzinne sprawy — Przy wszystkich obrzydliwościach, które zobaczysz na misji, nie możesz zapomnieć, że robisz to wszystko dla niej. Życie samotnego ojca ma wiele wyzwań i musisz przezwyciężyć je wszystkie. Tak więc, czy to ty jesteś łotrem? Jesteś jedynie człowiekiem, który ma spryt i siłę, by wziąć low w swoje ręce. Jesteś gwiazdą wieczoru, więc sprzątaj, nie wychylaj się i zarabiaj kasę.