PlayWay S.A. and Klabater S.A.Symulatory
Ten zestaw zawiera: - Prison Simulator to pierwszoosobowa gra symulacyjna, która kładzie nieco większy nacisk na fabułę, niż podobne tytuły z tego gatunku. W grze wcielasz się w strażnika więziennego i tylko od Ciebie będzie zależało, czy zdecydujesz się przestrzegać prawa, czy też pozwolisz, żeby to miejsce i ludzie do reszty Cię zdeprawowali. Ostatecznie kto powiedział, że musisz być wzorowym strażnikiem? Może zamiast tego wolisz handlować z więźniami, pomagać im w przemycie i obstawiać wynik toczonych w więzieniu bójek? Przecież każdy lubi czasem się zabawić. Zwłaszcza w takim smutnym miejscu jak to, gdzie dodatkowo to Ty jesteś szefem. Albo przynajmniej tak Ci się wydaje. No więc jak? Zdecydujesz się postępować zgodnie z regulaminem, przechwytywać kontrabandę, liczyć więźniów, wysyłać ich do pracy, dbać o ich podstawowe potrzeby i mieć pod kontrolą więzienne gangi? Czy przejdziesz na ciemną stronę? Cokolwiek zdecydujesz pamiętaj, że Twoje działania będą miały wpływ zarówno na samą placówkę, jak i osadzonych, a przede wszystkim na dalszy przebieg Twojej kariery. - Weedcraft Inc zagłębia się w świat produkcji, hodowli oraz sprzedaży zioła w Ameryce, oferując graczowi szczegółowy wgląd w finanse, politykę i aspekty kulturowe burzliwego związku tego kraju z kłopotliwą, ale i obiecującą rośliną. Przyszli konopni magnaci będą zmuszeni do obrotnego dysponowania zasobami podczas kierowania produkcją i dystrybucją swojego produktu. Hoduj pierwszorzędne rośliny, krzyżuj je w celu tworzenia nowych odmian czarciego zioła, zatrudniaj pracowników i doglądaj ich rozwoju oraz przygotuj się na stawienie czoła konkurencji. Tak jak w prawdziwym życiu, branża “zielarska” stwarza wiele okazji oraz kupę problemów. Zadecyduj gdzie i kiedy podjąć ryzykowną decyzję w celu zwiększenia wpływów, lecz uważaj, policja i politycy kierować się będą własnymi motywami. Weedcraft Inc wnika w ważny oraz kontrowersyjny temat, przedstawiając go wnikliwie i ze szczegółami. Jednocześnie stawia wyzwanie aspirującym władcom skręta szeregiem różnorodnych kampanii i postaci, wymagających różnych taktyk, aby konopne królestwo mogło rozkwitnąć. Bez względu na to czy zechcesz kumać się z politykami, płacić policji na boku, walczyć o wyzwolenie marihuany albo postępować zgodnie z prawem - na końcu wykresy muszą być zielone jak twoja trawa.