Klabater Strategiczne
Weedcraft Inc: Weedcraft Inc eksploruje biznes produkcji, hodowli i sprzedaży marihuany w Ameryce, zagłębiając się w finansowe, polityczne i kulturowe aspekty złożonych relacji kraju z tą kłopotliwą i obiecującą rośliną. Ważny, kontrowersyjny temat przedstawiony w wnikliwy i szczegółowy sposób, Weedcraft Inc stanowi wyzwanie dla tych, którzy chcieliby rządzić rafinerią, oferując serię różnorodnych scenariuszy i unikalnych postaci, z którymi można pracować (lub wokół nich), gdy twoje pączkujące imperium rośnie. Ruinarch: Symulator złego władcy z naciskiem na generowanie historii. Istnieje wiele sposobów na bycie złym. Wybieraj spośród trzech Archetypów władcy - każdy z nich zapewnia inny styl gry. Chcesz skupić się na czystej destrukcji czy wolisz bardziej subtelne podejście władcy marionetek?