Bus Bound - Deluxe Edition
Wydanie Deluxe Edition Bus Bound zawiera samą grę i dodatkowo retro busa Horizon Speed 40ft oraz 3 skórki retro! Ponadto w wydaniu Deluxe Edition otrzymają przepustkę Bus Pass zapewniającą im dostęp do 3 rozszerzeń, gdy tylko je wydamy! (Planujemy to zrobić w 2026 roku).