Offroad Mechanic Simulator
W Offroad Mechanic Simulator jesteś zatrudniony do modyfikowania pojazdów terenowych i przygotowywania ich na najtrudniejsze wyzwania! Przyjmuj zlecenia, które wykraczają daleko poza standardowe naprawy. Wyposażaj samochody klientów w najlepsze części, które znacznie przewyższają ich pierwotne możliwości i upewnij się, że są gotowe na najtrudniejsze tereny. Przygotuj się na instalację wyższego zawieszenia lub dodanie snorkela, gdy klient tego potrzebuje. Wybieraj części, które będą odpowiednie, nie przekraczając budżetu. Staw czoła wyzwaniu serwisowania pojazdów terenowych w kampanii dla jednego gracza! Ciesz się swoim postępem, stopniowo ucząc się serwisowania coraz droższych samochodów. Kupuj dodatkowe części i narzędzia potrzebne do przekształcenia samochodu w terenową bestię. Wyrusz na własną przygodę terenową, aby przetestować wprowadzone modyfikacje. Przejedź przez niebezpieczny teren, wspinaj się na klify i przekraczaj błotniste rzeki. Podziwiaj zapierające dech w piersiach krajobrazy, zanim przejdziesz do kolejnej przeszkody. I nie zapomnij umyć pojazdów, zanim oddasz je klientowi! Cechy gry: - Wiele unikalnych samochodów do pracy - Piękna, fotorealistyczna grafika - Różnorodne narzędzia do modyfikowania pojazdów - Szeroki wybór części, które pozwalają osiągnąć niesamowite wyniki - Tryb kariery z misjami fabularnymi - Różnorodne losowe zlecenia i zadania do wykonania - Elementy dekoracyjne do personalizacji samochodów - Różne trasy do przetestowania, czy pojazdy są gotowe na wyzwania terenowe - Nieograniczona zabawa przy tworzeniu pojazdów, które poradzą sobie z wszystkim!