Bus Bound - Bus Pass
Zakup przepustki Bus Pass zapewnia natychmiastowy dostęp do dodatkowego autobusu: Horizon Speed 40ft. Gen 2 oraz 3 dodatkowych skórek Retro. Ponadto przepustka gwarantuje dostęp w dniu premiery do wszystkich trzech rozszerzeń zawartości, gdy tylko zostaną udostępnione! (Premiera planowana na 2026 rok) DLC 1: Zestaw autobusów premium zwierający dwa nowe busy RIDE! DLC 2: Nowy tryb gry testujący znajomość topografii miasta. Rozwożenie pasażerów zyska nowy wymiar! DLC 3: Rozszerzenie mapy z nowymi terenami, przeszkodami i wieloma nowymi przystankami, które będą wyzwaniem dla najbardziej doświadczonych kierowców! Przepustka Bus Pass to bilet sezonowy do Bus Bound!