Bus Bound - Bus Pack
Rozszerzenie Let’s RIDE udostępnia graczom dwa nowe autobusy – K9MD i K11M produkowane przez specjalizującą się w pojazdach elektrycznych firmę RIDE, amerykański oddział BYD. RIDE K9MD: długość 12,5 m, szerokość 2,6 m, promień skrętu 13,3 m. RIDE K9MD 40’ to nie bez powodu popularny wybór w systemach komunikacji publicznej, na kampusach uniwersyteckich i firmowych. RIDE K11M: długość 18,5 m, szerokość 2,6 m, opracowany z myślą o optymalnym transporcie dużej liczby pasażerów. RIDE K11M 60’ doskonale sprawdza się w intensywnie wykorzystywanych systemach transportu miejskiego. Przewozi duże liczby pasażerów, nie rezygnując przy tym ze zrównoważonego rozwoju.