Truck Driver - Gold Edition
Poczuj pełnię doświadczenia związanego z prowadzeniem ciężarówki w Truck Driver Gold Edition! To kompletne wydanie zawiera podstawową wersję gry Truck Driver, dodatek Heading North, zestawy malowań inspirowane USA, Wielką Brytanią, Niemcami i Francją oraz DLC Hidden Places & Damage System. Wyrusz w trasę z najlepszą wersją Truck Driver! Truck Driver: Po odziedziczeniu ciężarówki po ojcu nadszedł czas, by wyruszyć w drogę i rozpocząć karierę w świecie transportu. Wykonuj zlecenia dla różnych klientów, przewoź ładunki malowniczymi trasami i dostosuj swoją ciężarówkę do własnego stylu. Heading North: Rozszerz swoją przygodę dzięki dodatkowi Heading North! Wujek Karl rzuca ci wyzwanie – przenieś swoją karierę do wiejskiego regionu Mangefjell. Odkrywaj unikalne miejsca, współpracuj z nowymi klientami i odkrywaj nowe możliwości w nordyckim krajobrazie pełnym uroku.