WWE 2K18 Digital Deluxe Edition
Największa seria gier wideo w historii WWE powraca w postaci WWE 2K18! Deluxe Edition daje ci dostęp do WWE 2K18 Season Pass, MyPlayer Kick Start, Accelerator, dwóch grywalnych wersji Kurta Angle, zawartości Cena (Nuff) i nie tylko! Po ponad dziesięcioletniej nieobecności, bohater olimpijski powraca! Zamów WWE 2K18 w przedsprzedaży i otrzymaj dwie grywalne wersje zawodnika, który należy do WWE Hall of Fame Class 2017 - Kurta Angle! Zagraj jako jego osobowość WWE "American Hero" (2001) oraz osobowość ECW "Wrestling Machine" (2006). Uczcij 15. rocznicę jednej z najbardziej uwielbianych i kontrowersyjnych Superstars w historii WWE, poprzez unikatową zawartość cyfrową! Wciel się w dwóch najzacieklejszych przeciwników Johna Ceny, Roba Van Dama i Batistę! Otrzymasz też dwie wersje Johna Ceny (2001 i 2006)! Najbardziej realistyczna gra wideo WWE w historii! Najbardziej realistyczna gra wideo WWE stała się jeszcze bardziej dynamiczna, dzięki dodaniu starć z udziałem ośmiu zawodników, nowemu systemowi chwytania i przenoszenia, nowemu systemowi obliczania wagi, tysiącom nowych animacji i potężnemu obszarowi za sceną. Zupełnie nowy silnik renderujący to znaczne ulepszenie graficzne w WWE 2K18 - teraz emocjonujące chwile w WWE ożywają jak nigdy dotąd! MyCAREER Nowe opcje MyCAREER pozwalają ci kroczyć ścieżką ku chwale, aż do samego WrestleMania. Odkryj WWE jak nigdy dotąd, poruszając się bez ograniczeń, rozmawiając z WWE Superstars, zawiązując sojusze, wzniecając rywalizacje, szukając zadań i przygotowując strategię na zbliżające się mecze. Road to Glory Czy twój zawodnik MyPlayer zdoła dotrzeć do WWE Hall of Fame? Przedstawiamy zupełnie nowy tryb Road to Glory! Rywalizuj z przeciwnikami online, aby rozwinąć swojego zawodnika MyPlayer, zdobywając elementy do odblokowania, premie i ulepszenia, jednocześnie gwarantując sobie udział w Special Events, które organizowane są obok rzeczywistych imprez WWE, takich jak transmisje pay-per-view. Dynamiczne Creation Suite Spersonalizuj WWE jak nigdy dotąd, korzystając z jeszcze szerszego pakietu narzędzi poprzez nową opcję Custom Match! Solidny Creation Suite zawiera teraz jeszcze bardziej szczegółowe opcje w Create-a-Superstar, Create-a-Video i Create-an-Arena. Serio, NAJWIĘCEJ ZAWODNIKÓW W HISTORII! Zdominuj ring MNÓSTWEM ulubionych Superstars WWE, NXT oraz legend! Nie żartujemy, WWE 2K18 to najwięcej zawodników spośród największych i najjaśniejszych WWE Superstars, jakie kiedykolwiek weszły na ring WWE!