WWE 2K18 Accelerator
Fani WWE, gier sportowych i bijatyk - największa seria gier wideo w historii WWE powraca w postaci WWE 2K18! Ostra akcja, niesamowita grafika, emocje, tryby gry, różne rodzaje starć, tworzenie zawartości i wszystko co kochasz w serii WWE 2K - WWE 2K18 pozwoli ci podejść bliżej do ringu niż kiedykolwiek wcześniej. Be Like No One. Zdecyduj o statystykach i poziomach atrybutów każdego WWE Superstar i Legend w grze. Odblokuj wszystkich WWE Superstars i Legends, w tym ich alternatywne stroje - to wszystko w Accelerator pack! Uwaga: Ten element jest częścią zakupu zawartości premium Season Pass.