WWE 2K18 Cena (Nuff) Pack
Uczcij 15. rocznicę jednej z najbardziej uwielbianych i kontrowersyjnych Superstars w historii WWE, poprzez unikatową zawartość cyfrową! Wciel się w dwóch najzacieklejszych przeciwników Johna Ceny, Roba Van Dama i Batistę! Otrzymasz też dwie wersje Johna Ceny (2010 i 2006)!