Maximum Football
Maximum Football to autentyczna rozgrywka i całkowita kontrola. Zbuduj świat futbolu na własnych warunkach. Od personalizacji drużyny po decydowanie o zagrywkach – każda decyzja należy do Ciebie. Podejmij wyzwanie Trybu College Dynasty. Rekrutuj, rozwijaj i trenuj swoją drużynę w walce o krajową dominację. Zmierz się z rywalami w lokalnym lub sieciowym trybie multiplayer albo przetestuj swoje instynkty strategiczne w Trybie Coach. Każda decyzja kształtuje Twoją drogę do zwycięstwa. Dzięki płynnej, opartej na fizyce rozgrywce na silniku Unreal Engine 5 Maximum Football ożywia energię sportu. To futbol stworzony dla graczy, którzy chcą czegoś więcej – więcej wolności, więcej kontroli, więcej sposobów rozgrywki. Dzięki regularnym aktualizacjom i nowym funkcjom rywalizacja nigdy się nie nudzi. Zasady i tryby gry są kształtowane na podstawie opinii graczy. Możesz budować, możesz walczyć, możesz budować i walczyć – Maximum Football to najlepsze pole rywalizacji dla fanów futbolu. Futbol na Twoich warunkach Dostosuj logo, koszulki, kaski, atrybuty gracza i plan gry. Następnie udostępnij swoją twórczość społeczności. Tryb College Dynasty Rekrutuj talenty, rozwijaj zawodników i rywalizuj o mistrzostwa w głębokim, wielosezonowym trybie trenerskim. Autentyczny Futbol Poczuj intensywność każdej akcji dzięki rozwiązaniom opartym na fizyce i realistycznej animacji zasilanym przez Unreal Engine 5. Tryby sieciowe lokalny i online Graj lokalnie ze znajomymi lub rywalizuj online w pojedynkach jeden na jeden. Tryb Coach Przejmij pełną kontrolę jako strateg klubu. Projektuj zagrywki i formacje, prowadź swoją drużynę zza linii boiska. Ewolucja oparta na społeczności Tworzymy tę grę razem z Tobą. Spodziewaj się częstych aktualizacji i funkcji ukształtowanych przez opinie graczy. Dołącz do Discorda dla gry Maximum Football, aby stworzyć grę futbolową, o której zawsze marzyłeś. Gra obejmuje opcjonalny zakup wirtualnej waluty (Max Stacks), którą można wymienić na przedmioty w grze, w tym losowe wirtualne nagrody.