Maximum Football: Dynasty Premium Access
Dostęp Premium Maximum Football: Dynasty obejmuje: Przejdź bezpośrednio do pełnego trybu Dynasty Mode. Twórz nowe zapisy, rozgrywaj nieograniczoną liczbę sezonów i buduj swe dziedzictwo bez ograniczeń. Dynasty Pack: Uzyskaj dostęp do ekskluzywnych elementów kosmetycznych obejmujących rękawice, kaski, spodnie, maski i ruch popisowy „kula ognia”. Niniejszy dodatek wymaga podstawowej wersji gry Maximum Football na konsoli Xbox Series X/S / Xbox One.