Maximum Football: Franchise Premium Access
Dostęp Premium Maximum Football: Franchise obejmuje: Przejdź bezpośrednio do pełnego trybu Franchise Mode. Twórz nowe zapisy, rozgrywaj nieograniczoną liczbę sezonów i buduj swe dziedzictwo bez ograniczeń. Franchise Pack: Uzyskaj dostęp do ekskluzywnych elementów kosmetycznych obejmujących rękawice, kaski, spodnie, maski. Niniejszy dodatek wymaga podstawowej wersji gry Maximum Football na platformie Xbox Series X/S / Xbox One.