WWE 2K17 MyPLAYER Kick Start
Fani WWE, gier sportowych i bijatyk - największa seria gier wideo w historii WWE powraca w postaci WWE 2K18! Ostra akcja, niesamowita grafika, emocje, tryby gry, różne rodzaje starć, tworzenie zawartości i wszystko co kochasz w serii WWE 2K - WWE 2K18 pozwoli ci podejść bliżej do ringu niż kiedykolwiek wcześniej. Be Like No One. Daj swojemu zawodnikowi MyCareer Superstar premię, jakiej potrzebuje - oto WWE 2K18 MyPlayer Kick Start! Przyspiesz karierę stworzonego przez siebie zawodnika Superstar! Uwaga: Ten element jest częścią zakupu zawartości premium Season Pass.