Screamer
Powód do zmagań Pragnienie, ambicja, żądza zemsty. Każdy ma własny powód do udziału w turnieju Screamer i nikt nie zamierza odpuszczać. Dołącz do rywalizacji i ścigaj się zderzak w zderzak z nieustraszonymi kierowcami gotowymi przekroczyć wszelkie ograniczenia w pogoni za tym, w co wierzą. Screamerzy Pięć drużyn. Pięć powodów, by rzucić wszystko na szalę – zarówno na trasie, jak i poza nią. Żołnierze, naukowcy, przestępcy, gwiazdy i bezwzględni magnaci. Odmienne ścieżki prowadzące do jednego, wspólnego punktu: turnieju Screamer. Te bezlitosne zmagania zorganizowane przez tajemniczą postać okażą się dla każdego z uczestników kluczem do osiągnięcia własnych celów. Dobrze zastanów się nad wyborem zawodnika: każdy z nich siedzi za kierownicą niepowtarzalnego pojazdu, który odzwierciedla jego styl i dysponuje wyjątkową zdolnością zapewniającą przewagę w brutalnym starciu. Wyjątkowy styl Przenieś się do futurystycznej metropolii pełnej klimatu anime z lat 90. dzięki zręcznościowej grze wyścigowej, w której weźmiesz udział w najbardziej śmiercionośnych zmaganiach na czterech kółkach. Wejdź do skąpanego w blasku neonów świata i pędź po trasach, na których nigdy nie brakuje szaleńczych wrażeń. ECHO ECHO to tajemnicza technologia, która na zawsze odmieniła oblicze wyścigów. Sprawiła, że auta nie tylko się ścigają, ale wręcz walczą! Korzystaj z niej, by raz za razem przesuwać granice możliwości swojej maszyny. Boost, Strike i Shield pomogą ci utrzymać się na prowadzeniu, zapewniając gwałtowne przyspieszenie i możliwość wyrzucenia rywala z trasy poprzez precyzyjne trafienie. Z kolei odpalony Overdrive pozwala rozpętać piekło na pełnych obrotach: zero litości, zero hamulców i zero szans dla tych, którzy stoją ci na drodze. Opanuj do perfekcji moce ECHA i zajmij miejsce wśród prawdziwych Screamerów! Różne zasady rywalizacji Screamer musi zawsze być gotowy na każde wyzwanie, a bycie najszybszym zawodnikiem to czasem nie wszystko. Wśród różnych trybów gry znajdziesz wyścigi drużynowe, w których przekroczenie mety jest równie istotne, co wyeliminowanie przeciwników. Innym razem kluczem do zwycięstwa będzie jak najdłuższe pozostanie w Overdrivie. Udowodnij, że nie masz sobie równych bez względu na wyzwanie – zarówno w grze online, jak i trybie podzielonego ekranu!