Screamer - Jupiter Stormers Customization Pack
Ten pakiet DLC zawiera trzy nowe przedmioty do dostosowywania - po jednym dla każdego z pojazdów zespołu Jupiter Stormers. Każdy dostępny jest w trzech wariantach kolorystycznych*. Przygotuj się do startu z pakietem Jupiter Stormers Customization Pack! Choć do gwiazd daleko, dzięki tym przedmiotom do dostosowywania nie przestaniesz gonić za nieznanym. Odkryj elementy, które doskonale oddają wspaniałość legendarnych statków kosmicznych z klasycznych anime. Nie musisz przemierzać galaktyki, by usłyszeć to wyjątkowe echo nieskończoności - wystarczy, że odpalisz silnik. Być może te auta nigdy nie opuszczą ziemskiej atmosfery, ale gdy pędzą z atomową siłą po torze, niosą w sobie nieprzebrany bezmiar kosmosu. *Przedmioty do dostosowywania będą dostępne po zdobyciu pojazdu w grze i będzie można ich użyć wszędzie, z wyjątkiem trybu turniejowego. Ten pakiet DLC jest zawarty w Digital Deluxe Upgrade.