Screamer - Strike Force Romanda Customization Pack
Ten pakiet DLC zawiera trzy nowe przedmioty do dostosowywania - po jednym dla każdego z pojazdów zespołu Strike Force Romanda. Każdy dostępny jest w trzech wariantach kolorystycznych*. Daj się porwać eksplozji świateł, rytmu i metalu. Mówimy tu nie o strojach Hiny, a o pakiecie Strike Force Romanda Customization Pack! Auta podrasowane elementami czerpiącymi z czystej energii heavy metalu nie jadą w rytmie muzyki - one ją tworzą, gotowe zatrząść asfaltem i zająć miejsce na środku sceny. Teraz twoja kolej zaszaleć w blasku reflektorów! *Przedmioty do dostosowywania będą dostępne po zdobyciu pojazdu w grze i będzie można ich użyć wszędzie, z wyjątkiem trybu turniejowego. Ten pakiet DLC jest zawarty w Digital Deluxe Upgrade.