Mamorukun ReCurse!
PRZEKLINAM TE POCISKI! Korzystaj z przeklętych pocisków, aby dynamicznie zmieniać poziom trudności w trakcie rozgrywki. Eliminuj mniejszych przeciwników i usuwaj pociski z ekranu lub wzmocnij tych większych, aby było ich trudniej pokonać. Im większe ryzyko, tym lepszy wynik – możesz także rzucić klątwę na siebie, aby zwiększyć zadawane obrażenia i pokonać trudniejszych przeciwników. PRZEWIJAJ NAPRZÓD W tej przewijanej pionowo strzelance to ty odpowiadasz za przewijanie! Jeśli nie będziesz poruszać się do przodu, twoja postać nie będzie przesuwać się w głąb poziomu. Uważaj jednak: gra ma limit czasu, więc stanie w miejscu nie wchodzi w rachubę! KLASYK NA AUTOMATY Mamorukun Curse! zawitało do japońskich salonów gier w połowie 2008 roku. Tytuł ten czerpie inspiracje z mitologii japońskiej, łącząc ją z barwnym i pełnym uroku światem, przyjaznym dla całej rodziny. DEFINITYWNA, POSZERZONA WERSJA Gra wzbogaciła się o format panoramiczny oraz uwspółcześniony system sterowania z wykorzystaniem dwóch drążków, a olbrzymia zawartość zapewni miłośnikom gatunku dobrą zabawę na długie godziny – od trybu fabularnego i zręcznościowego przez trasy z wyzwaniami po postacie dostępne poprzednio w DLC, alternatywne kostiumy i tryb galerii... Do odkrycia jest niemal tyle samo, ile pocisków do uniknięcia...