Scott Pilgrim EX
Scott Pilgrim powraca w zupełnie nowej chodzonej bijatyce! Toronto, rok 20XX. Miasto przejęły 3 wrogie gangi – WEGANIE, ROBOTY oraz DEMONY. Kto jednak stoi za tym wariactwem? Kiedy członkowie zespołu Scotta Pilgrima zostają uprowadzeni przez mroczne siły, rozpoczyna się zupełnie nowa przygoda! Scott Pilgrim EX to przygodowa gra akcji, w której gracze mogą walczyć jako Scott Pilgrim, Ramona Flowers, Matthew Patel, Gideon Graves, Lucas Lee, Roxie Richter i Robot-01, by przebić się przez rozdarte w czasie i przestrzeni Toronto. Walka oparta jest na instynkcie i improwizacji – to szaleńczy taniec pięści i sprytu, który nagradza planowanie, spontaniczność i chaos na ekranie. Wykonujcie wspólne kombinacje, eksperymentujcie z odjechanymi broniami oraz przypuszczajcie spektakularne ataki specjalne. Postacie można ulepszać dzięki specjalnym odznakom, które odblokowują nowe zdolności, zwiększają statystyki i zapewniają wyjątkowe premie. Gracze zwiedzą całe miasto połączonych ze sobą poziomów, poznając znane i zupełnie nowe twarze, wykonując zadania i odkrywając ukryte obszary. Kooperacja wieloosobowa (lokalna będź w sieci) pozwala nawet czterem graczom wkroczyć do akcji, zapewniając im przyjemną i dynamiczną zabawę. 7 grywalnych postaci Wciel się w siódemkę wielbionych przez fanów wojowników, którymi są SCOTT PILGRIM, RAMONA FLOWERS, MATTHEW PATEL, GIDEON GRAVES, LUCAS LEE, ROXIE RICHTER i ROBOT-01. Każda postać charakteryzuje się wyjątkowym stylem walki. Zupełnie nowa przygoda Wyrusz na epickie misje i walcz z nowymi przeciwnikami i bossami rozsianymi na połączonych ze sobą poziomach w nowej opowieści autora serii, Bryana Lee O’Malleya, która urzeknie wieloletnich oraz nowych fanów. Chaos na ekranie Opanuj pomysłowe kombinacje, sięgaj po odjechane bronie, wykorzystuj otoczenie i zawładnij chaosem! Wzmocnij się! Wydaj zdobyte z trudem pieniądze, by spersonalizować swojego wojownika! Używaj specjalnych przedmiotów i ulepszaj swoje statystyki, by stworzyć wyjątkową postać do każdej rozgrywki! Nowa muzyka Anamanaguchi Słynący z niesamowitego połączenia 8-bitowej energii z hipermelodycznym rockiem zespół powraca do swoich korzeniu z nową muzyką stworzoną specjalnie na potrzeby tej rozgrywającej się w Toronto przygody. Kooperacyjny chaos dla 4 graczy Połącz siły z nawet trójką przyjaciół, lokalnie lub w sieci, gdzie dołączyć i opuścić rozgrywkę można w każdej chwili. Walcz solo lub przemierzaj ulice z ekipą.