Mega City Force
Witaj, Agent. Mega City potrzebuje Twoich usług. Jesteś gotów pilnować prawa? Przestępczość wymknęła się spod kontroli, ulice nie są czyste. Wszędzie są przestępcy i psychopaci gotowi podciąć każdemu gardła. Skorumpowana megakorporacja wyciska życie z mieszkańców, starając się przejąć kontrolę nad miastem. Tylko nieprzekupni członkowie Specjalnej Jednostki Mega City stoją na drodze fali przestępczości, która pochłonęła miasto i grozi zawaleniem społeczeństwa. Wybierz swojego agenta i zanurz się w śmiertelną walkę przeciwko przestępczości i brutalnym bossom, aby wyładować moc sprawiedliwości w najciemniejszych zakamarkach miasta. ODKRYJ MUZYKĘ DROID BISHOPA, TIMECOPA1983, SUBLUNARA I INNYCH! Pokonuj bossów, aby zbierać kultowe ścieżki synth-wave na kasetach dźwiękowych. Ustaw specjalny odtwarzacz muzyczny w siedzibie, aby zanurzyć się w ich hipnotyzujących melodiach. OSTRA GRA Z DUŻĄ ILOŚCIĄ BRONI I ULEPSZEŃ. Strzelaj, uderzaj i wykorzystuj swoje zdolności do niszczenia przeciwników na każdym poziomie, gdzie znajdziesz specjalne skrzynki zawierające różne bronie. Pamiętaj, aby zabierać wrogom pieniądze, można wydać je w sklepie, aby uzyskać nowe wyposażenie i specjalne kontrakty. Każdy poziom i każdy przeciwnik zaprojektowane są, aby doskonalić Twoje umiejętności przez wykorzystywanie w pełni arsenału każdego policjanta, zapewniając że zwalczasz przestępczość w najwydajniejszy sposób. Szybka reakcja i taktyczne myślenie będą potrzebne do zwycięstwa. KAŻDY AGENT CECHUJE SIĘ UNIKATOWYM STYLEM GRY Stań się brutalną maszyną do zabijania jak Cyborg, która ma trzy miejsca na broń, ulepszoną zbroją i magnetyczny impuls, który przerywa ataki i ogłusza przeciwników. Przyjmij klasyczną rolę Świeżaka, używając taktycznego uniku i granatu ogłuszającego. Zmień się w szybkiego i ekstremalnie niebezpiecznego Zwiadowcę z lekkim pancerzem i kamuflażem optycznym, pozostając niewidzialnym dla wrogów i wykorzystując jej laser optyczny do zadawania obrażeń krytycznych w odpowiedniej chwili. To tylko niektórzy z dostępnych agentów dostępnych na początek. W trakcie gry odblokuj więcej postaci z unikatowymi zdolnościami taktycznymi! STYL WIZUALNY PIXEL ART ZAINSPIROWANY FILMAMI AKCJI I GRAMI WIDEO Z LAT 80 I 90 Czy pamiętasz stare dobre dni, gdy twardzi bohaterzy akcji niszczyli wrogów fajnymi ruchami do uderzających rytmów ścieżki dźwiękowej? Cała gra jest natchniona tym samym duchem retro. Każdy piksel, każda broń i każdy przedmiot zostały stworzone, aby dać ci to uczucie nostalgii, od kolesi retro dla kolesi retro z prawdziwą miłością. WYSOKI POTENCJAŁ PONOWNEJ GRY, SOLIDNY SYSTEM POSTĘPU I POZIOMU GENEROWANE PROCEDURALNIE Co się stanie, gdy przestępczość zostanie przegnana? Wróci, by się zemścić. Ukończenie gry po raz pierwszy odblokowuje nowy poziom trudności i więcej wyposażeń z rozpoznawalnymi, legendarnymi strojami. Pilnuj prawa ze stylem.