Aaero2
Śledź wstęgi światła, aby uwolnić energię muzyki, pędząc przy tym przez nieznane, oszałamiające światy. Lataj solo lub ze znajomym. Ścieraj się z dziwnymi wrogami oraz olbrzymimi bossami. Wystrzeliwuj zabójcze serie rakiet i potężne pociski w rytm epickiej muzyki z Monstercat. Aaero2 to kontynuacja uznanej przez krytyków gry „Aaero” (2017). Gra została całkowicie przebudowana od podstaw. Wzięliśmy pod uwagę wszelkie uwagi i opinie, które zdołaliśmy znaleźć na temat poprzedniej gry.