Screamer - Kagawa-Kai Customization Pack
Ten pakiet DLC zawiera trzy nowe przedmioty do dostosowywania - po jednym dla każdego z pojazdów zespołu Kagawa-Kai. Każdy dostępny jest w trzech wariantach kolorystycznych*. Rodzina zostawia na tobie niezbywalne ślady i Noboru dobrze wie, że to one przypominają o honorze i przynależności, które kształtują każdą decyzję. Pakiet Kagawa-Kai Customization Pack powstał przy współpracy z Claudio Pittanem, mistrzem tradycyjnych japońskich tatuaży. Dzięki niemu przeniesiesz tę wspaniałą sztukę na metal i opowiesz historię o lojalności, która pozostanie z tobą na zawsze. Poznaj dziedzictwo wymalowane na nadwoziu i przygotuj się na pozostawienie własnego śladu na torze! *Przedmioty do dostosowywania będą dostępne po zdobyciu pojazdu w grze i będzie można ich użyć wszędzie, z wyjątkiem trybu turniejowego. Ten pakiet DLC jest zawarty w Digital Deluxe Upgrade.