PowerWash Simulator – Ultimate Satisfaction Bundle
100 poziomów w tym pakiecie z pewnością sprawi, że będziesz pucować przez dłuższą chwilę! Ultimate Satisfaction Bundle zawiera wszystkie poziomy wydane do tej pory dla PowerWash Simulator – od zawartości związanej z uniwersum gry po owoce współpracy z uwielbianymi markami, takimi jak SpongeBob SquarePants, Wallace & Gromit czy Shrek! To czysta zabawa! Olbrzymia, poszerzona kampania Odkryj wszystko, co ma do zaoferowania Muckingham, dzięki ponad 50 poziomom mieszczącym się w tym najbrudniejszym mieście w okolicy. Poza podstawową kampanią czekają też na ciebie dodatkowe zlecenia, Seasonal Specials i kilka odsłon „The Muckingham Files”, dzięki którym odprężysz się i zrelaksujesz. Posprzątaj miasto, odkryj jego tajemnicę i poznaj miejscową klientelę! Myj i eksploruj znane miejsca Zanurz się też w kampaniach osadzonych w światach SpongeBoba Kanciastoportego, Powrotu do przyszłości, Warhammera 40 000, Alicji w krainie czarów, Shreka, Wallace'a i Grommita, Tomb Raidera i Final Fantasy. Dzięki niezwykle szczegółowo odtworzonym lokacjom z pewnością odkryjesz nowe szczegóły i ciekawostki związane ze swoimi ulubionymi fikcyjnymi światami kryjące się pod grubą warstwą brudu.