Square Enix Ltd.Symulatory
Zafunduj sobie słodkie sprzątanie! Dessert Parlour w Muckingham znajduje się w trudnej sytuacji po tym, jak niespodziewana wizyta niesfornego szopa pozostawiła po sobie niezatarte wrażenie. Nie tylko na jej klientach, ale także na ladach, ścianach i sufitach. W piątej części The Muckingham Files pozbądź się grubej polewy brudu i delektuj się słodką satysfakcją. Przywróć Dessert Parlour dawną świetność i rozkoszuj się sprzątaniem tak pysznym, że zapragniesz dokładki. O Muckingham Files Muckingham Files to seria darmowych aktualizacji zawierających dodatkowe zadania, dzięki którym możesz odwiedzić niewidziane wcześniej miejsca w oryginalnym uniwersum gry PowerWash Simulator pełne nowych postaci, lokacji i opowieści. Dowiedz się więcej o swojej okolicy i jej mieszkańcach, wcielając się w najbardziej rozchwytywaną osobę z myjką ciśnieniową w mieście.