Lushfoil Photography Sim
Swobodna eksploracja Daj porwać się pełnym szczegółów, realistycznie odtworzonym, pięknym i unikalnym miejscom w najróżniejszych zakątkach globu. Eksploruj otoczenie, aby uchwycić wspaniałe widoki i krajobrazy za pomocą w pełni funkcjonalnego aparatu. Każde z dostępnych środowisk obfituje w opcjonalne zadania dla graczy z talentem do kompozycji fotograficznych oraz ukryte tajemnice czekające na cierpliwych i spostrzegawczych użytkowników. Spokojna, a zatazem intrygująca atmosfera świata Lushfoil potęgowana jest przez ambientową, eteryczną ścieżkę dźwiękową zawierającą licencjonowaną muzykę artystów z całego świata. Zrób zdjęcie doskonałe Aparat w grze zawiera mnóstwo ustawień, których można oczekiwać od prawdziwej profesjonalnej lustrzanki cyfrowej. Aparat symuluje ustawienia, takie jak automatyczne lub ręczne ustawianie ostrości, lampa błyskowa, ekspozycja, kontrast, balans bieli, przysłona, zdjęcia seryjne i inne efekty, zapewniając pełną kontrolę kreatywną nad fotografiami. Ponadto, gra udostępnia narzędzia umożliwiające manipulację warunkami środowiskowymi dla zdjęć, jak ręczna regulacja kątów padania światła, mgła, śnieg, wiatr i deszcz. Wyprawa w nieznane Eksploruj lokacje dostępne w grze, aby poznawać rozmaite zakątki świata, a nawet natrafić na nowe aparaty fotograficzne do odblokowania. Znajdź drona, który umożliwi Ci uchwycenie świata z góry, lub odkryj ukrytą łódź wiosłową, w której możesz przemierzać spokojne wody w pogoni za idealnym ujęciem. Optymalizacja pod kątem piękna Każde środowisko w grze zostało stworzone od podstaw w silniku Unreal Engine 5 w celu uzyskania zarówno wydajnej optymalizacji, jak i możliwości zaprezentowania lokacji z oszałamiającą wiernością i szczegółowością. Rozbudowane ustawienia niestandardowe pomogą w uruchomieniu gry na szerokiej gamie komputerów PC, a zarazem umożliwiają pełne wykorzystanie mocy kart graficznych wysokiej jakości. O mnie Nazywam się Matt, pochodzę z Perth w Zachodniej Australii i pracuję nad tym projektem samodzielnie od ok. 4 lat (stan na kwiecień 2023). Jako zapalony turysta pieszy i fotograf, mam nadzieję, że docenisz atmosferę i szczegóły, które starałem się uchwycić w przedstawionych przeze mnie środowiskach. Mam szczerą nadzieję, że moja gra sprawi Ci wiele radości!