Moving Houses
Spakuj wszystko, przenosząc meble, rośliny i inne elementy wyposażenia w fantazyjnym pierwszoosobowym stylu! W życiu każdego przychodzi taki czas, gdy musi opuścić swój dom i znaleźć sobie inne miejsce. W Moving Houses czeka Cię przeprowadzka… I nieważne, czy tego chcesz, czy nie! Baw się w najlepsze, grając w tę prostą grę opartą na prawach fizyki. Pakuj swój dobytek, zanurzając się w swobodną i przytulną rozgrywkę z natychmiastowymi nagrodami za realizowanie przeprowadzkowych zadań. Możesz postawić na staranność, uważność albo totalny chaos. Wybór należy do Ciebie!W tej pierwszoosobowej rozgrywce wybierasz meble, rośliny, obrazy i inne przedmioty, po czym ładujesz je starannie (albo i nie) do ciężarówki i odznaczasz kolejne zadania. Biegaj, skacz, kop, upuszczaj, rzucaj, obracaj przedmioty i nie tylko. Ale uważaj – w tym cichutkim domu nie wszystko jest tym, na co wygląda! Pod płaszczykiem zwyczajnego zadania może kryć się niesamowita tajemnica.