PowerWash Simulator 2
PowerWash Simulator powraca. Satysfakcja jest na wyciągnięcie dyszy! Odkurz myjkę ciśnieniową i zrelaksuj się – dobra zabawa jest najważniejsza. Rozpraw się ze wszystkimi plamami, smugami i zaciekami, aby Brudkowo odzyskało blask (i nie tylko ono). Chcesz wyczyścić więcej? Zlecenia i woda płyną w PowerWash Simulator 2 szerokim strumieniem! Rozegraj zupełnie nową kampanię i odkryj tajemnice, które skrywa Brudkowo. Dodatkowo wyrusz jeszcze dalej, do zupełnie nowych, pełnych brudu miejsc, takich jak Dolina Gąbecka, Myjogrzmoty i Pianów. Oprócz nowych miejsc i zleceń, znajdziesz też nowy rodzaj zlecenia. Zlecenia wieloetapowe odblokowują różne obszary – od wnętrz pojazdów po kompletnie inne pomieszczenia – lista zadań rośnie jak na drożdżach. Fachowe narzędzia Sięgnij ku szczytom fachu specjalisty od mycia ciśnieniowego dzięki nowym narzędziom, które nadadzą wszystkiemu wysoki połysk – od góry do dołu. Wyczyść wszystko z góry na dół dzięki nowej uprzęży do zjazdu na linie i wysięgnikowi albo stój twardo na ziemi i stosuj myjkę do powierzchni, dzięki której nie jest straszny żaden duży obszar. Wszędzie dobrze, ale w bazie najlepiej Po całym dniu ciężkiej roboty z myjką odpocznij w bazie. Urządź ją tak, jak chcesz. Dobierz meble i pamiątki, które dodadzą jej charakteru. Pamiętaj, aby zaprosić do siebie kumpli od mycia. Myślisz, że każemy Twoim futrzastym przyjaciołom czekać w samochodzie? Kociaki to idealni towarzysze relaksu w sytuacji, gdy podczas pracy zechcesz zrobić sobie miauzę. Lśniąca czystość Patrz, jak zmartwienia znikają z każdym ruchem myjki ciśnieniowej. Czyszczenie w grze PowerWash Simulator 2 jest jeszcze przyjemniejsze, bo ulepszone mydliny przyczepiają się do upartych plam i nie dają brudowi żadnych szans. Czyść na podzielonym ekranie! Podwójna satysfakcja! Po raz pierwszy można dzielić się online postępami kampanii. Oprócz rozgrywki sieciowej, do gry dołącza tryb współpracy na podzielonym ekranie. Co dwie myjki, to nie jedna – podziel ekran i weź ze znajomym brud w dwa ognie.