Dinosaur Fossil Hunter - Symulator Paleontologa
Dinosaur Fossil Hunter to przygodowy symulator w którym wcielisz się w rolę paleontologa. Wyrusz na wciągającą przygodę i eksploruj zróżnicowane krainy by odkryć i zbadać skamieniałości dinozaurów, które odpowiednio przygotowane umieścisz we własnym muzeum. Dowiedz się wielu interesujących faktów na temat tych wymarłych stworzeń, które rządziły Ziemią miliony lat temu. PODRÓŻUJ W NIEZNANE Wyrusz w trasę aby odszukać skamieniałości dinozaurów, które kiedyś panowały nad całym światem. Przemierzaj zróżnicowane rejony USA, pokonując błoto, rzeki, rumowiska skalne i inne przeszkody terenowe stojące na drodze do wyczekiwanej nagrody. ODKOP (PRE)HISTORIĘ Zdobywanie skamieniałości nie jest łatwe, zwłaszcza jeśli musisz wydobyć je samodzielnie. Używaj georadaru by zdobywać wskazówki i odkrywać pozostałości wielu wymarłych gatunków. Jeśli myślisz, że wszystko co musisz zrobić to znaleźć właściwy obszar, to grubo się mylisz. To dopiero początek! Aby osiągnąć swój cel, używaj narzędzi takich jak piła łańcuchowa, łopata lub kilof. Ale bądź ostrożny! Te kości mogą być bardzo delikatne. OCZYSZCZAJ SKAMIENIAŁOŚCI Cenne znaleziska są bardzo kruche – oczyszczaj je powoli, upewniając się że nic nie zostało uszkodzone. Musisz zająć się każdą odnalezioną kością z osobna, zanim będziesz mógł skompletować cały prehistoryczny szkielet. Poszerzaj wiedzę używając tabletu i stań się światowej sławy paleontologiem! ZAPROJEKTUJ WŁASNE MUZEUM Po skompletowaniu szkieletu dinozaura przychodzi czas na urządzenie własnego muzeum. Zaaranżuj wystrój wnętrza, umieść w nim rośliny i wypełnij wieloma eksponatami. Twórz własne dioramy ukazujące prehistoryczne sceny z życia dinozaurów. Wybierz wszystkie elementy zestawu, od małych roślinek po skały, a nawet rodzaje gleby. Ustaw dinozaury tak, by oddać dynamikę zdarzenia i wywołać u zwiedzających ciarki na plecach. Zostań kustoszem prywatnego muzeum, które zyska światową sławę!