Bumblebee - Search for Happiness
Bumblebee – Search for Happiness to oparta na fabule gra eksploracyjna 3D, w której kierujesz małą pszczółką w jej poszukiwaniu nowego domu. Podczas gdy pszczoła wyrusza w tę podróż, odkrywa odległe krajobrazy, spotyka przyjazne i spokojne zwierzęta oraz eksploruje zapierające dech w piersiach, ale tajemnicze siedliska. Gra zapewnia spokojne, relaksujące doświadczenie, zanurzając graczy w perspektywie małej pszczoły. Dzięki swobodzie eksploracji świata w locie i angażowaniu się w bezprzemocową, bezstresową rozgrywkę, Bumblebee – Search for Happiness oferuje kojącą ucieczkę od codziennej harówki, uzupełnioną o przemyślaną i intrygującą meta-narrację.