Hole io & Mob Control
Rządź każdą areną z ostatecznym, podwójnym zestawem „pożeraj i podbijaj”! Hole io – Rozrastaj się, pożerając wszystko, co masz przed sobą – od koszy na śmieci i hydrantów po samochody. Urośnij na tyle, by wchłaniać jeszcze większe obiekty lub innych graczy. Jedz, aż nic i nikt nie stanie ci na drodze! Mob Control – Załaduj swoją armatę, strzelaj mobami przez bramy mnożników i patrz, jak twoja armia pęcznieje. Broń się, podbijaj i zwyciężaj w tej epickiej potyczce tower defense! Potrzebujesz wsparcia? Zaproś znajomego do wspólnej gry w lokalnym multiplayerze! Przygotujcie się do bitwy, opracujcie strategię i wystrzelcie swoje moby z DWÓCH armat, by triumfować! Dwie gry, jeden cel: urosnąć tak bardzo, by nic nie mogło cię zatrzymać!