Castle Crumble
Uwolnij chaos i kreatywność w Castle Crumble! Wyrusz w podróż przez kolorowe światy – od bujnych dżungli po tajemnicze wyspy – i niszcz potężne fortece z eksplodującą siłą. Każdy zamek to wyjątkowa łamigłówka, zaprojektowana, by sprawdzić twoją taktykę i wyobraźnię. Wykorzystaj działa, bomby, magiczne promienie i niszczycielskie boostery, takie jak meteory czy fale uderzeniowe, aby burzyć mury w widowiskowych reakcjach łańcuchowych. Ponad 300 poziomów w sześciu światach to nieskończona frajda dla fanów strategii, destrukcji i efektownej fizyki. Łatwe do opanowania, satysfakcjonujące w mistrzostwie – każda demolka to zwycięstwo. Jesteś gotów, by zburzyć je wszystkie?