Gravel
GRAVEL: NIEBEZPIECZNIE ZABAWNA GRA Gra zręcznościowa dostarczająca solidnej dawki adrenaliny: niszcz przeszkody, jedź na skróty i zapomnij o zasadach – liczy się tylko wygrana! RAJDY OFF-ROAD W NAJLEPSZYM WYDANIU! Ścigaj się na całym świecie i na rozmaitych terenach, walcząc w 4 dyscyplinach: - Cross Country: najszybsze wyścigi z punktami kontrolnymi na gorącej pustyni Namib lub w górach Alaski - Wild Rush: okrążeniowe wyścigi w miejscach takich jak polinezyjski atol lub australijska kopalnia. - Stadium Circuits: prawdziwe i fikcyjne areny o znakomitych układach. - Speed Cross: od Las Vegas po Montalegre – 9 prawdziwych torów o nawierzchni asfaltowej i szutrowej TWOJA KARIERA ROZPOCZYNA SIĘ W TYM ROKU NA GRAVEL CHANNEL Poznaj pięciu ubiegłorocznych zwycięzców turnieju Off-Road Masters. Konkuruj z nimi w prawdziwych zmaganiach, walcz o sławę i chwałę w ponad 60 wyścigach w najdalszych zakątkach świata, lub ścigaj się z innymi graczami online i zdobądź tytuł Mistrza Świata Gravel!