Gravel Armored Operation
Do arsenału Gravel dołącza kolekcja pojazdów wojskowych przystosowanych do rajdów i uzbrojonych po zderzak. Nowy odcinek Off-road Masters stworzony specjalnie z myślą o tych nietypowych, a równocześnie widowiskowych pojazdach.