Parking Masters Deluxe Edition
Witamy w Parking Masters gdzie zmierzysz się z ostatecznym testem swoich umiejętności parkowania w szerokiej gamie wyzwań! Manewruj samochodami, ciężarówkami, autobusami i pojazdami z przyczepami na wielu poziomach, zaprojektowanych z realistyczną fizyką i unikatowym stylem wizualnym. Pakiet zawiera: - Parking Masters - Parking Masters - Big Rig DLC - Parking Masters - Bus Driver DLC Dzięki 2 dodatkom DLC możesz pokonać 100 dodatkowych poziomów, na których będziesz musiał wykazać się precyzją, manewrując dużymi pojazdami z finezją i kontrolą. Parking Masters Deluxe Edition oferuje realistyczne i satysfakcjonujące doświadczenie dla wszystkich entuzjastów parkowania. Czy jesteś gotowy, aby udowodnić swoje mistrzostwo i zostać mistrzem parkowania?