Woodturning 3D: Complete Edition
Chwyć dłuto, wyrzeźb kształt, pokoloruj go sprayami i sprzedaj swoje arcydzieło klientom! Jako początkujący stolarz musisz wykazać się cierpliwością i precyzją, rzeźbiąc nawet najbardziej złożone elementy z dbałością o najmniejsze detale - dokładnie jak w prawdziwej obróbce drewna. Funkcje: - Korzystaj z dłut o 3 różnych kształtach i zacznij rzeźbić! - Używaj narzędzi precyzyjnie i ostrożnie, ponieważ każdy błędny ruch wpływa na końcowy wygląd - Przyjmuj zlecenia od klientów na różne rzeźby i zarabiaj pieniądze - Ozdabiaj swoje drewniane dzieła 15 kolorowymi sprayami i 24 szablonami! - Wykonuj specjalne zadania, aby zdobywać nagrody pieniężne - Zakładaj fajne skiny na narzędzia i wyglądaj jak profesjonalista - Ulepszaj swoją pracownię i nadaj jej nowy wygląd - Zdecyduj, czy chcesz sprzedać swoje rzeźby, czy umieścić je na półce kolekcjonerskiej - Organizuj aukcje swoich prac i sprawdź, kto zaoferuje najwięcej! W tym wciągającym świecie każdy ruch ma znaczenie. Nie używasz narzędzi losowo, lecz pracujesz jak rzeźbiarz, który zamienia zwykłe kawałki drewna w unikalne i kolorowe dzieła sztuki. Tu liczy się nie szybkość, a dokładność - odświeżająca odmiana od typowych gier arcade - idealna dla graczy casualowych i tych, którzy szukają nowego wyzwania! Zamień drewno w niesamowite rzeźby i opanuj sztukę precyzji!