Giant Rush: Complete Edition
Biegnij i zbieraj patyczaki w swoim kolorze, aby rosnąć i stawać się potężniejszym! Przechytrzaj pułapki, unikaj niebezpieczeństw i rozbijaj wszystko na swojej drodze. Im większy urośniesz, tym bardziej nie do zatrzymania się staniesz! Funkcje: - 15 nowych czapek, dzięki którym będziesz wyglądać wyjątkowo! - 3 animacje wykończenia premium! - 1500 darmowych patyczaków dla Twojego miasta - 7500 dodatkowych klejnotów na rozwój postaci - Zbieraj patyczaki w swoim kolorze, by rosnąć i być jeszcze silniejszym! - Rośnij w siłę i pokonuj ogromnych gigantów w zaciętych starciach! - Ulepszaj miasteczko, by zyskiwać dochód pasywny - Walcz z serią wrogów w trybie przetrwania i pokaż swoje umiejętności! - Wybieraj ulepszenia walki: dodatkowe zdrowie, szansa na unik, trafienia krytyczne i więcej! - Odblokowuj świetne stroje i akcesoria do personalizacji postaci - Kupuj nowe, epickie animacje wykończenia! Zmierz się z gigantycznymi bossami w epickich bitwach. Unikaj ich potężnych ataków, kontratakuj i pokonaj ich! Pokaż swoją siłę, kładąc największych gigantów, i udowodnij, że jesteś najlepszy! Odblokowuj niesamowite nagrody podczas gry. Ulepszaj swoje miasteczko, personalizuj postać fajnymi akcesoriami i odblokowuj epickie animacje wykończenia! Twoje decyzje zadecydują o zwycięstwie lub porażce!