O nie! Rabuś podwędził Doskonały Duplikator, a teraz jego klony robią wszędzie zamieszanie. Dora i Butek muszą naprawić Duplikator i uratować tętniące życiem drzewo Alebrije. Dołącz do nich i ich friends – Tutusia, Izy, Benka, Wielkiej Czerwonej Kury i Ala. Biegaj, skacz i huśtaj się w pięciu lokacjach, zbierając magiczne liście i strączki. Odblokuj nowe miejsca i obiekty. Rozwiązuj zagadki, używaj podpowiedzi od znajomych i kieruj się mapą! What an adventure! Powstrzymaj Rabusia przed rabunkiem, grając w pojedynkę lub razem z innymi graczami w trybie lokalnej kooperacji. Masz ochotę na interaktywną przygodę z Dorą? Let's go! Ruszaj!