Dog Man: Mission Impawsible
Przeżyj epicką przygodę z Dogmanem i Super-Kumplami! Dog Man: Mission Impawsible ożywia kochaną przez wielu serię książek! Zanurz się w tej przygodzie pełnej akcji i humoru. Klucz do miasta wpadł w ręce superzłoczyńcy, który otworzył wszystkie cele i wypuścił wielu przestępców. Pomóż Dogmanowi i jego przyjaciołom ścigać superzłoli w tej najbardziej niemożliwej z niemożliwych misji! Przełączaj się między Dogmanem a jego Super-Kumplami. Każdy z nich ma własne specjalne umiejętności i gadżety, takie jak buty rakietowe, chowane pazury i niebrudzące się spodnie. Razem pokonacie trudne przeszkody i pokonacie potężnych bossów.