Forza Horizon 4 edycja standardowa
Dynamiczne pory roku całkowicie zmienią największy motoryzacyjny festiwal świata. Weź w nim udział samodzielnie lub stwórz drużynę wraz z innymi graczami. Przemierzaj wspólny otwarty świat wzorowany na Wyspach Brytyjskich. Usiądź za kierownicą każdego z ponad 450 modeli samochodów, dodaj ulubione do garażu i modyfikuj je wedle uznania. Wyścigi, popisy kaskaderskie, budowanie i eksploracja – wybierz swoją specjalność i zostań supergwiazdą Horizon. Cyfrowy zestaw Forza Horizon 4 edycja standardowa zawiera pełną wersję gry i pakiet samochodów Formula Drift. Zamów cyfrowy zestaw Forza Horizon 4 edycja standardowa przed premierą do 2 października 2018, a otrzymasz pakiet samochodów Formula Drift zarówno do gry Forza Horizon 4, jak i Forza Motorsport 7.