Pakiet kultowych japońskich samochodów do Forza Horizon 4
Poczuj dreszczyk emocji, siadając za kierownicą najrzadszych i najbardziej kultowych samochodów z Japonii! Dzięki temu pakietowi możesz dołączyć do swojej kolekcji 5 legendarnych aut z Kraju Kwitnącej Wiśni, takich jak niesamowita Honda NSX-R GT z 2005 roku. Po zakupie pakietu każdy z samochodów zostanie jednorazowo dodany do Twojego garażu Forza Horizon 4 bez dopłat z użyciem kredytów stosowanych w grze. Auta są również dostępne w ramach przepustki samochodowej Forza Horizon 4.