Pakiet samochodów wyczynowych do Forza Horizon 4
Wciśnij gaz do dechy, by poczuć prawdziwy smak mocy dzięki pakietowi samochodów wyczynowych. W tym zestawie znajdziesz kluczyki do 7 niezwykłych aut sportowych najbardziej prestiżowych marek na świecie, takich jak przepiękne Porsche 911 Carrera S z 2019 roku czy niezwykły McLaren 650S Spider z 2014 roku. Po zakupie pakietu każdy z samochodów zostanie jednorazowo dodany do Twojego garażu Forza Horizon 4 bez dopłat z użyciem kredytów stosowanych w grze. Auta są również dostępne w ramach przepustki samochodowej Forza Horizon 4.