Forza Horizon 5 Edycja Premium
Twoja przygoda w Ultimate Horizon czeka! Eksploruj tętniące życiem i stale ewoluujące krajobrazy otwartego świata Meksyku podczas wciągającej jazdy setkami najwspanialszych samochodów na świecie bez ograniczeń. Edycja Premium zawiera zupełnie nowe rozszerzenie Forza Horizon 5 Rally Adventure, Forza Horizon 5: Hot Wheels, VIP, przepustkę samochodową i pakiet powitalny.