Pakiet Formula Drift do Forza Horizon 5
Ten dodatek zawiera 8 nowych samochodów Formula Drift, które możesz dodać do swojej kolekcji, by ścigać się nimi i modyfikować je w Forza Horizon 5. Wchodzi w skład cyfrowych zestawów edycji Premium Forza Horizon 5 oraz zestawu dodatków do Forza Horizon 5 i przepustki samochodowej Forza Horizon 5.