Pakiet brytyjskich samochodów sportowych
Na festiwalu Horizon możesz teraz zasiąść za kierownicą najbardziej kultowych aut sportowych z Wielkiej Brytanii! W ramach tego pakietu otrzymasz kluczyki zarówno do starszych, jak i zupełnie nowych klasyków od największych brytyjskich producentów, takich jak: MG TA Midget z 1938 r. Triumph TR3B z 1962 r. Triumph TR6 PI z 1970 r. Aston Martin Vantage z 2018 r. TVR Griffith z 2018 r. Vauxhall VX220 Turbo z 2004 r. Te same auta obejmuje też przepustka samochodowa Forza Horizon 4 i zestaw dodatków Ultimate do Forza Horizon 4.